close

 

最開心的是這個國慶假期和我的雯雯表妹一起。
不過真的很感謝媽咪幫我說了謊,雖然最後后謊言還是被拆穿。
媽咪.你最懂我的心.愛你.
!!!!!!!!!!!!!!I LOVE MY FAMILY!!!!!!!!

 

第一回:
shabushabu“地獄牛乳湯底火鍋”
!!!!!!!!!!!!正啊!!!!!!!!!!!!!!!!

地獄牛乳湯底火鍋~正!!

 

 

第二回:
冒險樂園貼貼{見到好似麗旭果個男仔}
1*照了兩次阿,都丑死了,左邊那部機真是氣死人,又要蹲都要站。
2*畫左勁耐..E個唔好睇~重新畫過ge好靚!!!!!!

貼貼機~E部勁難影a!!!!到最尾全部重新畫過~仲靚拉.!!!!

 

 

第三回:
朗豪坊。星座舘。長長電梯,靚啊,
仲買左同雯雯情侶sunbrella銀包。

1*朗豪坊.同mario影相.哈哈哈
2*貼子相.我條頸好似裝左石膏
3*童顔與老顏.哈.表.哥哥話ge
4*獅子星.點解要影你啊?因爲羅志祥係獅子座
5*我手上摞住ge係stage大爾文手提電話吊飾
6*歡樂ge時光好快過,係時候講拜拜.臨別照一照

我同mario!!!哈哈哈..貼貼裏的yoyo&雯雯
獅子座~祥祥的星座耶你對我真係好~我摞住stage伽大爾文

 

 

 

好開心,你一落堂就黎陪我E個茶煲小姐,
同你一齊鎮係好舒服,無論我幾麻煩你都會陪住我,
不過,你同你***傾電話真係好煩 a,哈哈哈哈,
仲有阿,你去競選最高票真係好好好勁阿,可能係我帶比你好運。
一放假就返黎阿,知道嗎,有你ge日子真係秒秒鐘歡聚歡笑。

 

茶煲小姐&智障女童日記

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    yoyochi 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()